söndag 29 november 2009

Revansch



Lite så känns det faktiskt efter söndagens kattutställning. Sten fick en superbedömning och blev Bäst i variant. Han spinner och mjölktrampar och är allmänt tillfreds med livet. Underbar liten kille. Som domaren sa så behöver han lite mer muskler och när det finns på plats, då katten blir det panel :-) Nästan glad att jag slapp det momentet i dag då vi som inte gick vidare till panel fick gå hem redan klockan 14.00. Tack BIRKA för en av de allra trevligaste och mest välordnade utställningar jag varit på!! Suveräna lokaler dessutom.

Jag ställde även min foderkatt Lua som fick en jättefin bedömning av Luigi. Någon panel blev det inte för henne heller, för konkurrensen var inte att leka med. Luas bror Teo ställdes också av sina ägare och fick också en jättefin bedömning. Luigi bara älskade hans huvud!

Träffade många trevliga underbara människor och allra bäst var nog att Lindas underbart snälla goe Mäski idag blev SUPREME CHAMPION!! - Grattis Linda! Jag är så otroligt glad för din skull.

Monikas nya tillskott Spike är en lite sötnos som bara är helt omöjlig att inte älska. Ljuvlig!

Måste bara lägga till två bilder på Lua och Teo - Älskar deras huvuden (ja hela dem förstås, men ur uppfödarperspektiv... :-) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar