onsdag 7 april 2010

Liten tittar ut

14 kommentarer:

  1. GUD så SÖÖÖT.

    SvaraRadera
  2. Helt underbar liten tjej!! <3

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  4. Käre anonym. Tack för din upplysande kommentar. Om du vill är du varmt välkommen att ringa mig och fråga om precis vad du vill veta så kommer jag att svara. Då kan du också berätta vem du är och vad du har för anledning att skriva otrevliga kommentarer.

    Det är ingen hemlighet att Sten har ett hjärtfel som gjort att jag beslutat att ta honom ur avel. Det finns inget som säger att det är ett ärftligt hjärtfel, det är inte HCM det rör sig om utan en förträngning av lungartären. Detta har jag öppet berättat för alla mina uppfödakollegor och för Stens nya ägare. Sten har inga problem med sitt hjärtfel och det är inte heller något som förväntas utvecklas till det sämre. Jag håller inte saker och ting hemliga och jag berättar VEM jag är när jag säger, skriver eller tycker något. Jag blir ledsen över påhopp i min egen blogg. Otrevlig sätt tycker jag.

    SvaraRadera
  5. Tack för era snälla kommentarer. Jag är så förtjust i lilla rosa sötnosen. Det kommer inte att finnas en kattunge som får sin hälsa mer kollad än denna lilla tjej - som BTW väger 287 gram idag tio dagar gammal. En av mina allra största och tidigaste kattungar. Hon är väl så illa tvungen om hon ska klara umgänget med Vampyrerna :-) och självklart stannar hon...

    SvaraRadera
  6. Supersöt!!!!! Öronrosetterna skulle man verkligen vilja pussa på nu innan det blir paraboler :)

    SvaraRadera
  7. Anki, du är så mån om dina katter, kattungar och de som köper katter av dig så det ska folk veta att vill man ha en uppfödare som man kan lita på så ska man köpa katt av dig!

    Måste också säga att detta var nog den finaste kissen jag har sett i dina kullar. Ja må vara förälskad i PeePee men denna var verkligen speciell!!

    SvaraRadera
  8. Otroligt fin liten tjej. Grattis till den lilla pralinen. Såg inte anonyms inlägg men ditt svar. Så fegt att inte kunna stå för vem man är och så onödigt. Som du säger har du ju inte hållt detta hemligt på något sätt.
    Kram till dig!

    SvaraRadera
  9. Visst har hon pussvänliga öron! Längtar tills hon börjar skutta ur lådan så vi får börja känna henne på riktigt.

    Tack Maria för de fina orden blir riktigt generad...

    Pussa på superkatten PeePee från mig. Han har en speciell plats i mitt hjärta.

    Nej jag vet Annelie jag raderade den Jag som verkligen berättar för alla som det berör och de som frågar och några till... Jag bemötte det som rörde mig. Dessutom innehöll den en del skitsnack om andra uppfödare och det accepterar jag inte i min blogg.

    SvaraRadera
  10. Å, så fin hun er. Virkelig super søt :)

    Slike innlegg som anonym kom med faller på sin egen urimelighet. Vil tro det er noen som er veldig misunnerlig på deg og dine fine katter.

    SvaraRadera
  11. Hon är så fin, så fin... Och jag håller till fullo med Maria.

    SvaraRadera
  12. Hon är så fin lill-tjejen! Man är lite fascinerad över att dessa små söta öron ska bli stora och långa en dag.

    Håller med Maria till fullo jag med. Du är en toppen-uppfödare som är mycket mån om dina katter och finns även för oss kattungeuppfödare när man behöver råd eller stöd. Jag kan ge dig de varmaste rekommendationer!

    Kram!

    SvaraRadera
  13. Tack kära ni! Det värmer. Det är vad NI mina kattungeköpare och uppfödarkollegor vet och tycker om mig som person och uppfödare som är det viktiga. Det är tack vare sådana som ni som jag vill fortsätta att vara uppfödare och inte nöja mig med att "bara" njuta av mina underbara katter som sällskapskatter.

    SvaraRadera