tisdag 16 mars 2010

Härlig helg

Har haft en härligt intensiv och kattinriktad helg. I fredags hade jag besök av Tatjana med Seglin Rex som bodde över hos mig. Inger Nylander, S*Rextures tittade in som hastigast och överlämnade en liten kattunge till Tatjana.

Sedan var det utställning hela helgen. Jag ställde min lilla foderkatt Lua med god hjälp och assistens av världens bästa fodervärd Maja som också ställde sin egen kisse Teo (Luas bror). Vi är så nöjda med helgens resultat: Cert båda dagarna och på söndagen blev Lua NOMinerad till panel. Dessutom fick lilla Lua ett fint specialpris av Eeva med FIN* Alchemist Båda katterna skötte sig utmärkt och det var jätteroligt verkligen.

På utställningen var det inte så många cornishar men det var roligt ändå. Speciellt kul att träffa mina finska vänner Hannele och Eeva och så Marie med S*Klockrikets som jag inte träffat på sex år! Kul var det också att se Monikas lille Spike som vuxit till sig rejält sen sist.

Är barnsligt road av utställningar faktiskt och vanebildande är det :-)

2 kommentarer:

  1. Trevligt att se var du bor och få kika på dina härliga katter, det var en snabbis denna gången av naturliga skäl, men det går väl fler tåg. Varma skäna vårhälsningar från oss i norr.

    SvaraRadera
  2. Ja det var jättetrevligt att träffa dig även om det var lite snabbt denna gång. Du är varmt välkommen när du har vägarna förbi.

    SvaraRadera