onsdag 10 mars 2010

Hälsat på lilla Lua!


I går var jag och hälsade på lilla Lua, min fodervärdskatt. Hon är en riktigt härlig liten tjej och påminner så mycket om sin mor Ruth, både till temperament och utseende(ja inte färgen då, men annars...). fick ivarje fall en bild på henne och tyvärr ingen på hennes bror Teo. Teo är otroligt lik stammodern Tittioo. Riktigt komiskt att se hur dragen går vidare och inte bara utseendet utan hans jamningar är exkata kopior av Tittioos.

Det blir utställning av Teo och Lua i helgen och vi får se hur det går. Det är ju första gången i vuxenklass för båda två och jag troor det blir rätt bra konkurrens om jag är rätt informerad. Nåja resultatet är inte hela världen.

2 kommentarer:

  1. Vad bra bilden blev på lilla Luis. Jag tror vi gjorde helt rätt beslut i att bada. :)

    SvaraRadera
  2. Ja hon är fin din katt! (och min lite då :-) )

    Vad roligt att pälsen verkar ha blivit bättre av badet, den var ju inte direkt dålig innan... Ses snart!

    SvaraRadera