lördag 31 oktober 2009

Fångad i flykten



... sån här fart har vi vanligen här hemma :-) Kunde inte låta bli att lägga in de här fullständigt misslyckade bilderna av PeePee. Vi har varit på IKEA och shoppat möss för nio kr styck varav 10 kr ska gå till UNICEF hur katten det nu går till? I vilket fall som så avgudar PeePee alla mössen vi köpt och har ett väldigt sjå att hålla koll på att katt tjejerna inte får tag i någon av hans möss. För de är alla HANS så det så.... hrmmm... Kul har han i alla fall och tjejerna tittar mest överinseende på honom när han springer omkring som en tok och morrar :-))

3 kommentarer:

  1. Åh vad söt han är. Hans Ikea-råtta ligger här hemma och känner sig ensam. Ingen som leker med den nu. :)

    SvaraRadera
  2. Åh, jag såg de där mössen på IKEA men tänkte att de nog var för stora för våra flickor här hemma... Men kanske inte?

    SvaraRadera
  3. PeePee älskar dem något helt otroligt, jag trodde ärligt att de mest skulle bli "prydnad" här hemma, men det blev uppskattade. Tjejerna är inte så intresserade, så det är nog lite individuellt hur mycket de gillar mjukdjur. PeePees morfar hade en jättestor mjukisdrake som var lika stor som han själv som han släpade omkring överallt och jag tror PeePee ärvt det med från morfar (nu gråter jag mitt fån...)

    SvaraRadera