måndag 26 oktober 2009

Välkommen till min nystartade blogg

Hej
Allra första blogginlägget i nya bloggen... kommer att ta ett tag att få till den här, men någon gång måste man ju kasta sig ut i det nya, okända :-)

Min tidigare blogg finns/fanns på http://silkwaves.bloggagratis.se/ - nu har denna tyvärr dränkts med reklam och jag har tröttnat.

Jag ska överföra mitt sista inlägg därifrån (nåja näst sista då jag kommer att skriva ett avslut där med förstås...)

Den här bloggen kommer att handla allra mest om mitt liv som kattuppfödare. Jag älskar nämligen Cornish rex - katter. Har väl i det närmast blivit en passion vid det här laget. Fyra cornishar delar mitt liv just nu och dessutom har jag två tvåbenta tonåringar i familjen och en underbar (också tvåbent) make.

Har en hemsida där jag ger en mer städad version om min kattuppfödning- här ges den helt otvättade versionen av en kattuppfödares liv och leverne :-) Nåja , nästan då .
Hemsidan finns på http://www.silkwaves.net

2 kommentarer:

  1. Åh vilken mysbild!! Hoppas det är bra med er alla!!
    Kram "här uppifrån"

    SvaraRadera
  2. Jodå allt är gott. Har total kattharmoni här hemma nu - inga kattungar, men harmoni. Inte så illa det heller.

    SvaraRadera