lördag 30 januari 2010

Naturfenomen fyller ett år idag!


Grattis till alla sex och deras mattar och hussar! Jag är riktigt riktigt nöjd med hur Bellas förra kull utvecklats och även om jag inte alltid har tid och möjlighet att hälsa på missarna i deras nya hem är jag så glad för de bilder jag får på kattungarna.

Alla har utvecklats så fint och de verkar som alla sex också har fått ett väldigt speciellt underbart temeperament. Ingen kan vara gladare för det än jag.

Kan inte lägga upp bilder på alla missarna här men vackre Idus får representera kullen idag. Underbara vinterbild!! Tack Aje - det syns att Idus är en lycklig katt!

Bellas nya kull hälsar att de fortfarande är Silkwave's strösta genom tiderna. De börjar småbusa med varandra nu och är så nyfikna på oss människor.

3 kommentarer:

  1. Minns då Idus var en liten liten bebis. Så fin han har blivit. :)

    SvaraRadera
  2. Ozzy hälsar tillbaka vi har firat med pompa och ståt :)

    SvaraRadera
  3. Idus firade sitt kalas med räkor och hälsar så gott till alla sina släktingar!

    SvaraRadera