torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År

Önskar jag alla kattvänner! Jag har inte lyckats skicka julkort som jag brukar och ber om ursäkt för det. Det är alltså inte så att någon ska känna sig utpekad och bortglömd, utan faktiskt så illa att ingen fått något. Tycker lika mycket om er alla i alla fall!

En liten reflektion över året som gått kanske, med kattögon. Ett bra år har det varit. Två S*Silkwave's kullar har fötts och alla tio ungarna blev friska och fina. Det är något att vara glad och tacksam över. Alla ungarna har fått fina hem och jag känner mig trygg med att de hamnat "rätt".

Sten har kommit till mig från Finland och jag kan inte tacka Maija på FIN Spectrolites nog mycket för denna underbart fine och genomsnälle kille. Maijas lilla Whimp :-)

Som avslutning på året fick jag hämta hem ännu en kisse (eller hem och hem han bor ju i Malmö) Lille Kittler eller Seglin rex Unique Specimen som han heter är en liten fining som jag är så glad att få samäga tillsammans med Camilla på Caturdays. Tack Tatjana (även om du inte kan läsa det här) för ett trevligt besök i Stuttgart. Kommer alltid att minnas staden som en fruktansvärt kall plats - 14 grader men med varma människor och fantastisk mat.

Måste också sända några goda tankar till Frida på S*Änglarnas. Är så tacksam för att hennes vackre One Hit Wonder fick bli far till Ruths sista kull. Två av avkommorna är kvar i mitt avelsprogram och Bella väntar One Hits barnbarn. Tack Frida för året som gått och alla goda råd som jag fått och som jag är tacksam för. Många följer jag, andra inte precis som den tjuriga norrlänning jag är. Dig uppskattar jag till 100% .

Avslutningsvis - Ett riktigt Gott Nytt År också till alla er underbara kattmänniskor som jag inte nämnt här, men som för den skull ligger nära mitt hjärta!!

See you next year!!

2 kommentarer:

  1. Ha ett gott nytt år du och familjen med (2-som 4-benta) och jag hoppas vi ses nästa år med!!

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år till oss kära vän och tack för året som gått! Det här kommer att bli ett spännande år, det vet jag!

    SvaraRadera