tisdag 6 juli 2010

Tänk om det kunde bli som man hoppas...

åtminstone ibland :-(

Har idag ultraljudat Bella och Gobi och fått konstaterat det jag egentligen redan visste. Ingen av tjejerna är dräktig. Friska och fina är de båda men inga bebisar i magen. Superledsen uppfödare :-(

Einar mår inte bra av att vara fertil och kan inte vara ute med mina andra katter k*t som han är. Jag hör till den blödiga sorten av uppfödare - Jag kan inte med att se en katt vara olycklig och instängd och det innebär att jag och Camilla har ett beslut att fatta. Vad det blir återkommer jag till när tankarna slutat surra och allt lugnat sig lite.

Något gott är att Lua är parad om än inte med Einar. Mer info om detta kommer lite längre fram - om inte detta också går galet...

2 kommentarer:

  1. Usch så tråkigt, förstår att du är superbesviken!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Nehej, vad trist.....
    kramar

    SvaraRadera