onsdag 9 juni 2010

Rusch rusch ..


mycket ska hinnas med, jobb, skolavslutningar, tårtbak, gräsmatta träbåt, sjösättning, vaccinering och chipmärkning och besiktning och testikelintyg allt i ett och helst samtidigt. Känns som jag går i mål i morgon efter skolavslutningar gånger två. Då ska jag slappa - o vad jag ska njuta... eller hur var det nu igen?

Det goda är att Maony är frisk som en nötkärna... blir ju helnojjig för lilltjejen, men hon har varken navelbråck, svansknick, hjärtfel eller något annat fel - Hon är alldeles så pigg och frisk som hon ser ut och beter sig. OK - alla... Nu släpper jag min nojja när det gäller henne och hoppas att alla andra gör detsamma, lika. Hon är frisk och pigg som en nötkärna.

...och Einar har två testiklar...inte för att jag betvivlat den saken ... men nu finns det dokumenterat :-)

3 kommentarer:

  1. Grattis Anki till en alldeles underbar liten tjej! Mina största lyckönskningar!

    SvaraRadera
  2. Tack Inger! Det värmer :-)

    SvaraRadera
  3. Hon är helt ljuvlig!! Så häftig teckning, och skönt att allt verkar vara bra hos damen. :)

    SvaraRadera